شوک حضور جلیلی به رسانه های ضد انقلاب
تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


به گزارش ستاد حیات طیبه، به نقل از هفته نامه نه دی :

خبرگزاری رویترز با انعکاس خبر ثبت‌نام سعید جلیلی، وی را اصولگرای رادیکال، مقاوم و نزدیک به رهبری خواند و مدعی شد که وی طی دوران مسئولیتش در شورای عالی امنیت ملی، مذاکرات موفقی با طرف‌های اروپایی پشت سر نگذاشته است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت‌آحارونوت نیز در خبری کوتاه خبر کاندیداتوری سعید جلیلی را منعکس کرده و وی را از رزمندگان دوران جنگ هشت ساله و از نیروهای اصولگرای نزدیک به رهبری معرفی کرده است.

جروزالم پست دیگر روزنامه صهیونیستی نیز گزارش خود از ثبت‌نام نامزدهای انتخابات را به ثبت‌نام سعید جلیلی، مذاکره‌کننده ارشد ایران معطوف کرده و همانند دیگر رسانه‌های اسرائیلی، وی را اصولگرایی تندرو و نزدیک به رهبری ایران نامیده است. این روزنامه، خبر کاندیداتوری جلیلی را حائز اهمیت بیشتری نسبت به ثبت نام هاشمی و مشایی تشخیص داده و با تاکید بر اهمیت و نفوذ وی در مذاکرات هسته ای، وی را به عنوان گزینه ای معرفی می کند که احتمال ریاست جمهوری وی نیز برای آنان دلهره آور است.

لوموند به ترتیب کاندیداتوری آقایان هاشمی رفسنجانی، سعید جلیلی، و اسفندیار رحیم مشایی را مهمترین وقایع روز آخر ثبت نام ها عنوان کرد و در خصوص هر کدام از این سه چهره به نکاتی اشاره کرد. مطلبی که درباره سعید جلیلی در این یادداشت ذکر شده علاوه بر قاطعیت وی در خصوص مذاکرات ۱ ۵، حضور وی در جنگ ایران و عراق و جانبازی ایشان است. لومومند قاطبه رای دهندگان به آقای جلیلی را طیف سنتی و طرفداران رژیم می نامد که می خواهند ارزش های انقلاب ۵۷ را حفظ کنند.

ان بی سی نیوز، درباره کاندیداتوری سعید جلیلی می نویسد: ”سعید جلیلی، محافظه کار تندروی نزدیک به آیت الله خامنه ای، کسی است که با رویه خود تا کنون اجازه نداده است تا مذاکرات با نتیجه مطلوب دنبال شوند!”

بی بی سی،  در تحلیلی موزیانه پس از انتشار خبر کاندیداتوری آقایان رفسنجانی، مشایی و جلیلی، عنوان کرد:”…تحلیل ها حاکی است پس از جریانات ۴ سال پیش، اعتماد آیت الله خامنه ای به رفسنجانی از بین رفته است و مشایی نیز به وضوح در تقابل با حلقه طرفداران رهبری در ایران قرار دارد. بنابراین جلیلی تنها کاندید نزدیک به رهبری است.”

همچنین پایگاه اینترنتی تلویزیون فارسی بی بی سی در نوشتاری به قلم مفسر سیاسی خود، دکتر «سعید جلیلی» را کاندیدای مورد حمایت رهبر جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد. تحلیلگر بی بی سی به پتانسیل قوی دکتر جلیلی در همآوردی با آقای هاشمی رفسنجانی، که رهآورد ساده زیستی و استحکام وی در مذاکرات هسته ای است، اشاره می کند و می نویسد: «سعید جلیلی ویژگی هایی دارد که می تواند وی را به «ستاره نوظهور» این دور از رقابت ها تبدیل کند. او از نظر ایدئولوژیک و خط مشی سیاسی، چه در سخن و چه در عمل، تابع خط و نگاه رهبری است و این را به ویژه در پرونده هسته ای اثبات کرده است. بنابراین آقای جلیلی می تواند همان مجری مورد نظر جناح حاکم باشد …. تاکارهایی که قرار است در حوزه هسته ای و نحوه تعامل یا تقابل با دنیای بیرون اتفاق بیفتد، به اسم و امضای آیت الله خامنه ای و مجری متواضع او تمام شود.»

هاآرتص نیز جلیلی و هاشمی را مهمترین و تعیین کننده ترین چهره های وارد شده به گود انتخابات می داند و طبق معمول بنا به واهمه ای که از ادامه روند مذاکرات هسته ای دارد از جلیلی به عنوان یک محافظه کار افراطی یاد می کند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آخرين مطالب ارسالي :
ابر برچسب
نويسندگان
وبلاگ دوستان
» ابزار وبلاگ
» خرید لایسنس نود32
» زنگ معرفت
» مهدی موعود (عج)
» صرفه جهت خنده
» تهاجم فرهنگی
» طب الشریف
» دانلود مداحی و مولودی
» انتخابات11
» ملکوت
» اهل بیت (علیهم السلام)
» جام نیوز
» همراهان مردمی سعید جلیلی در تهران
» ستاد مردمی دکتر جلیلی استان فارس
» ستاد مردمی دکتر سعید جلیلی
» ردیاب جی پی اس ماشین
» ارم زوتی z300
» جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ حمایتی از دکتر سعید جلیلی و آدرس http://dr.saeeidjalili.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
مقتدر مظلوم
امكانات وبلاگ

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 218
بازدید ماه : 218
بازدید کل : 7026
تعداد مطالب : 66
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



free glitter text and family website at FamilyLobby.com



دایرکتوری افسران ارزشی

پایگاه اینترنتی مقتدر مظلوم

طرفدار دکتر سعید جلیلی

جنبش وبلاگي من راي مي دهم

تمامي حقوق اين وب متعلق به شوک حضور جلیلی به رسانه های ضد انقلاب بوده و کپي برداري بدون ذکر منبع حرام مي باشد